Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Larsson - 29 januari 2014 07:00

Förlåt för världens sämsta upptatering men jag har lixom inte haft tid och blogga!igår hade vi matte prov och idag engelska förhör o på torsdag har vi no prov.Så i helgen har jag pluggat osv...men nu jag iaf igång igen.Ikväll blire basket träning och sen efter skolan ska jag nog plugga lite till.men på fredag blire disco så nåt och se fram imot iaf.

Av Elin Larsson - 21 januari 2014 07:27

Eller va man vill kalla de
Idag har vi iaf idrott och fördkyldningen är borta...skönt
Efter skolan ska jag nog va med Emma och hon ska typ köpa skridskor men utöver de måste jag och Emma göra läxorna
Kanske kommer ett inlägg ikväll //Elin

Älskar bilden...

Av Elin Larsson - 15 januari 2014 07:49

Påväg till skolan och efter den blir de basket men eftersom att jag är förskyldning ska ja ba ta med basketstjärna å basketbollen och inte va med på allt?och efter träningen ska jag kolla på basketmatch??Kram elin

Av Elin Larsson - 12 januari 2014 17:21

Hemma från fotbolls cup de gick jätte bra men tyvärr hade jag ont i huvudet och mådde inte bra men jag tog en alvedon och sen mådde jag bättre men nu har jag ont i huvudet igen,ska äta snart men de kanske kommer ett inlägg senare???

Av Elin Larsson - 10 januari 2014 22:30

De blir typ frågetecken Om jag gör smileysar elr utropstecken,ville ba att ni skulle veta,men de kommer nog ett inlägg imorn när jag vaknar

Av Elin Larsson - 10 januari 2014 14:50

Påväg till badhuset nu med eve och Elina!vi missa typ bussen då vers mamma hämta oss istället men de kommer nog lite bilder ikväll???Kramar elin?????

[Bild]

Av Elin Larsson - 10 januari 2014 07:29

Facetimear med Elina igen,och ska till skolan snart!efter skolan blire badhuset med Elina och Evelina och de ska bli najs!kommer kan ett litet inlägg från badhuset?och här kommer outfiten???

Av Elin Larsson - 9 januari 2014 19:43

Vakna typ halvsju som vanligt och då hade mamma gjort frulle sen drog jag till skolan och först hade vi SO sen svenska och sen rast och sen hade vi svenska igen och sen typ en lång NO lektion efter de hade hade vi lunch va as äcklig mat så åt typ knäckebröd och sen på rasten gick brandlarmet och brandkråren kom osv,och när skolan va slut gick jag emma  och ludde i regnvädret och tog en pizza och sen vänatde vi på emmas pappa och drog hem till emma och spela wii och åt kakor,sen åkte jag typhem och chilla och nu sitter jag framför datorn och skriver detta inlägget hinner rinte skriva mer nu för jag ska facetimea med elina och sen ska jag sova!och imorn ska jag nog till badhuset med elina och eve!men de kanske komme rett inlägg imorn från mobilen imorn!kram Elin  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards